Mun mielestä ihan hyvä, että Lidl on selvästi muuttamassa mainontansa linjaa ihan pelkästä tuoteilmoittelusta myös vähän mielikuvamainonnan puolelle, tässä tapauksessa huumorin avulla. Toi vaan on aika ilmeinen. Mä oisin ehkä laittanut, että "Kun syöt jogurttia 14 päivää, sinulle ei jää aikaa työlle, harrastuksille tai nukkumiselle."
Kai tuo sitä Danonen pahaa jogurttia koittaa kiusata. Niiltä kai sai kahden viikon kuluttua rahat takaisin, jos ei ollut tyytyväinen.
ReplyDeleteHölmö idea mikä kieltämättä ansaitsee tulla pilkatuksi. Helppohan sitä olis valehdella ettei ole ollut tyytyväinen.
ReplyDeleteMun mielestä ihan hyvä, että Lidl on selvästi muuttamassa mainontansa linjaa ihan pelkästä tuoteilmoittelusta myös vähän mielikuvamainonnan puolelle, tässä tapauksessa huumorin avulla. Toi vaan on aika ilmeinen. Mä oisin ehkä laittanut, että "Kun syöt jogurttia 14 päivää, sinulle ei jää aikaa työlle, harrastuksille tai nukkumiselle."
ReplyDelete