Wednesday, September 12, 2007

Vaatemeemi

This is a meme post so I write this one in Finnish. I was tagged by Minttu.

Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

Minulla on päällä suosikkifarkkuni. Kesällä siskoni alkoi himoitsemaan minulta 80-luvun Suomi-paitaa, josta hän tiesi etten koskaan käytä. Sanoin että suostun luopumaan siitä ainoastaan sillä ehdolla, että saisin jotain kivaa vaihdossa. Hän tarjosi minulle suoralahkeisia ja löysähköjä Onlyn farkkuja ja kaupat tuli. Näissä farkuissa on vielä bonuksena edessä muutamia reikäkulutuksia. Farkkujen kanssa minulla on ohut ruskea nahkainen vyö, joka on tätini vanha. Pukeudun mielelläni mustaan, joten yläosana minulla on H&M:stä vuosi pari sitten ostettu musta v-aukkoinen t-paita, jossa on hiukan rypytystä edessä ja hihoissa. Koruina kihlasormus ja kultainen sydänriipus, jonka olen saanut Aleksilta. Tylsää? I am.

Minä haastan seuraavat:

Merikarhu
Disease
Decadence Style

2 comments:

  1. Oh - jotenkin olen onnistunut missaamaan tämän blogisi... Lisäänpä senkin suosikkeiheni!

    ReplyDelete
  2. Hi there -- sorry I'm posting this right here (couldn't find your e-mail address).

    I have been deeply inspired by your blog and now have started to write my own. I would be happy to have a few regular readers and therefore ask you if we could do a "link exchange"?

    Please let me know whether you are interested. I live in Switzerland and am excited to find out if I can join the bloggers' community. Delete this post by the time you've read it.

    Best,

    Simon

    my blog is http://nastypredator.blogspot.com (not as scary as it sounds :-) )

    ReplyDelete